Petra Bilinská
ONLINE MARKETING
Správa PPC kampaní od 24b
Proč je moje PPC správa - respektive naše od 24b - lepší než běžný průměr? Jednoduše se snažím o dobré výsledky a oboustrannou spokojenost, která mi pomáhá udržet si své zákazníky. Jo a také považuji za standard, co se jinde platí.
Jmenuji se Petra Bilinská a spolu s mým kolegou je naší prací správa PPC kampaní. A to od počáteční konzultace (žádný strach ta je zdarma) až po optimalizaci běžících kampaní.
SPRÁVA PPC KAMPANÍ - JAK PROBÍHÁ
Na začátku všeho je kontakt v podobě vaší, tedy pardon klientovo poptávky. Já se podívám na daný obor, projdu webové stránky klienta, zjistím a analyzuji nejdůležitější slova. Tak vznikne prvotní návrh PPC strategie a podklady pro společnou konzultaci, kde probereme jednotlivé možnosti / dílčí části, které může správa PPC kampaní obsahovat.
Po odsouhlasení návrhů - a dohodnuté ceny - založím PPC kampaně v systému AdWords a Sklik, či případně nejprve spolu s klientem založím potřebné účty. Jako součást založení PPC kampaní je u mne zpravidla první měsíc správa zdarma, protože je třeba odladit a optimalizovat hrubší nedostatky. Rozhodně nespustím kampaně a nenechám je páchat neplechu na účet klienta!
Vlastní správu PPC kampaní dělím pak běžně na 30 denní jednotky, jejichž součástí je samozřejmě monitoring, úpravy struktury a optimalizace kampaní (např. A/B testy inzerátů, pozic apod.). Na konci každého období pak klientovi zašlu měsíční statistiku nebo dle potřeby i další reporty a analýzy.
SPRÁVA PPC KAMPANÍ - CO OBSAHUJE
Tak především je to správa PPC reklam v systémech Sklik a AdWords, čímž by měla být pokryta ta nejpodstatnější část trhu. V rámci této správy pak zpracuji klasické textové inzeráty, ale dle potřeby a v domluveném rozsahu i reklamu v obsahové síti (tedy bannerové kampaně). Součástí správy - ne jako jinde - je u mne i založení retargetingu (Sklik), remarketingu (AdWords), propojení s Google Analytics a další drobná nastavení, která jsou třeba, aby byla správa PPC kampaní kvalitní.
Standard je u mne také monitorování kampaní, při kterém automatizovaně všem klientům denně kontroluji cílové stránky inzerátů na chyby (s HTTP kódem 404), čímž zamezuji zbytečným nákladům. Po dohodě mohu sledovat i skladovost zboží v eshopu, ale to je již - pro svou náročnost - nadstandardní služba.
Stručně shrnuto má klient u mne jako součást správy / založení PPC kampaní tyto služby:
- Kampaně Google AdWords včetně remarketingu
- Kampaně Sklik včetně retargetingu
- Propojení s Google Analytics (případně nastavení cílů atd.)
- Display reklamu v obsahové síti (dle dohody)
- Monitoring
- Měsíční statistiky
Samozřejmě taková správa PPC kampaní často obsahuje i další věci, jako například vytvoření inzerátů s produktovými rozšířeními (nákupy Google a produktové inzeráty Sklik) nebo dynamický remarketing v Google AdWords. V rámci display reklamy to pak nejsou jen bannery, ale například i videoreklama na Youtube.
ŽÁDNÁ SMLOUVA ANI ÚVAZKY
Jak již píši v úvodu, tak si zakládáme na oboustranné spokojenosti a klient s námi dále spolupracuje pouze, když sám uzná za vhodné. Nikdo není vázán a ani účty v reklamních systémem nepatří nám, ale klientovy, který si je může prostě přenést jinam. Stručně a jasně má správa PPC kampaní od 24b pro klienty především tyto výhody:
- Žádné smluvní vázání na dobu X
- Účty patří vám a můžete se svými daty kdykoliv jinam
- Máte 100 % přehled o výdajích
- Konzultace a poradenství je v ceně
- A ano, také vám můžeme dát 1 000 Kč kredit na nový účet AdWords
Vždy se snažím jak já, tak i můj kolega o individuální a profesionální přístup a o nejlepší výsledky. Můj cíl je totiž především naplnění kréda 24b, že ke každému obchodu jsou třeba 2, tedy vy a váš zákazník neboli "two for business".
A závěrem ještě něco, co nedělám. Neodmítám správu PPC kampaní s nízkými měsíčními rozpočty na inzerci, protože i s malým rozpočtem se dá dosáhnout slušných obratů a zisku.
© 2020 - online marketing | 24b.cz
home · CZ / DE · cookies · ochrana soukromí · nahoru